18.03.2011 22:43

Regulace váhy, kojení, dětská kolika

Mám tři malé děti a samozřejmě nejsem zcela spokojena se svým životním stylem a životosprávou. Maminky určitě všechny vědí, co to dá za práci starat se o děti. Celý den se nezastavíte a o stravě ani nemluvím. Často se nestíhám najíst a nebo napít a pořád to odkládám. Po třech těhotenstvích v krátkém čase za sebou jsem se chtěla dát trochu do pořádku. Také po stránce fyzické nejsem velmi nespokojená s mou váhou, ale ráda bych pár kil shodila. Asi před měsícem jsem začala užívat Emulips Forte. Váhu sice nemám, jelikož se mi na vánoce rozbila, ale musím uznat, že všechny kalhoty jsou mi o pár centimetrů volnější. Sice se nepřejídám, ale jím, aniž bych se nějak omezovala a cítím se moc fajn. Emulips se užívá po jídle, okamžitě působí a vy necítíte žádné kameny v žaludku a rozhodně vás nepálí žáha po jídle.

Ve všech třech těhotenstvích jsem měla problémy s kojením a pamatuji si, jak sem stále popíjela bylinkový čaj pro kojící maminky (který mi způsoboval trvalou zácpu) a všude měla rozestavěné poháry s vodou, abych nezapomněla pravidelně pít. Emulips působí příznivě i na tvorbu mléka a také na dětskou koliku. Také upravuje stolici a přispívá k pravidelnému vyprazdňování. Teď vím, kolik problémů bychom si ušetřili, já i miminka, kdybychom ho tenkrát znali.

—————

Zpět