18.03.2011 21:17

Oslabená imunita, opakované záněty středního ucha a nachlazení

S výrobky OKG jsem se poprvé seznámila, když už jsem byla trochu zoufalá. Vše začalo tehdy, když má nejstarší dcera Zuzanka, tehdy 3,5 letá, začla chodit do školky. Hned první týden v září, kdy bylo ještě pěkné počasí, si přinesla rýmu.

 

Nakazila samozřejmě své mladší bratry Šimona a Lukáška (tehdy 3 měsíce starého). Toto schéma pokračovalo do půli listopadu pouze s tím rozdílem, že se chřipky zhoršovaly a vždy trvaly déle. Zuzanka tak byla více doma než ve školce, takže pro mne to nebylo žádné ulehčení, naopak jsem jen s hrůzou sledovala, kdy se znovu děti vzbudí s rýmou a kašlem a začne znovu ten známý nepříjemný koloběh. Vánoce jsme chtěli mít klidné, a tak se Zuzanka vrátila do školky až v lednu. Znovu chytila chřipku a všichni byli dokola nemocní až do března. Nejmladší syn Lukášek to odnesl nejvíce, v jeho 9 měsících měl několikrát za sebou píchaná ouška a všichni zhruba 4 dávky antibiotik. Dcera přestala chodit do školky, aby se zotavila a prázdniny prožily děti bez nemoci.

Začal další školní rok a Zuzanka opět po dvou dnech ve školce ulehla s nemocí. Za několik dní po ní i její sourozenci. Lukášek znovu píchané obě uši a já už jsem byla zoufalá. Na ORL jsme byli zase jako doma. V období, kdy byli všichni zdraví, snědly horu vitamínů, byli jsme na dovolené u moře a nijak se to neprojevilo. Už jsem začala být i paranoidní a sledovala jsem děti jako pod mikroskopem. Zuzanku jsme v listopadu odhlásili ze školky.

Tehdy jsem se seznámila s produkty OKG. Dle doporučení jsem dětem nasadila Alfu +, nejmladší užíval par kapek denně a starší dva lžičku denně. To bylo loni v listopadu. Teď je březen a děti nebyly od té doby nemocné. 2x dostaly rýmu, která jim do dvou dnů zmizela. Někdo může namítnout, že dcera v současné době nechodí do školky , ale oni už pak byly nemocní, i když byly doma. Teď chodíme se všemi 2x týdně na cvičení, do zdejšího dětského centra na hraní a dcera chodí na tancování a malování. Vlastně skoro každý den tráví děti několik hodin v dětském kolektivu. Léky užívají děti pravidelně a držíme se. Jsem šťastná, protože nikdo, kdo toto nezažil, si nedovede představit situaci, že se třeba 3 měsíce v kuse nedostane vůbec ven s výjimkou několika minut, protože jeho děti stále na střídačku marodí. Netvrdím, že Alfa je zázrak, ale pro nás to rozhodně v tu dobu byl a přinesl mé rodině úlevu a plnohodnotněji strávený čas s mými dětmi.

 

—————

Zpět